پولی تایمینگ

پولی تایمینگ فروش ویژه

پولی تایمینگ ویژه

پولی تایمینگ فروش ویژه در ارزان سرای بازار ایران آغاز شده است. جهت ثبت سفارش خرید انواع پولی تایمینگ با قیمت پارسال کافیست تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

پولی‌ تایمینگ که در اصطلاح با همان تسمه تایم نیز شناخته می ‌شود، نوعی قرقره به‌ شمار می‌ آید که بر روی دو یا چند شفت یا محور نصب شده و حرکت چرخشی شفت محرک را توسط تسمه به شفت های متحرک منتقل می‌ کنند. پولی های تایمینگ یا دندانه‌ ای، از انواع بسیار پر کاربرد پولی ها هستند. وجه تمایز این نوع از پولی ها نسبت به سایر پولی ها، شکل دندانه‌ ای آنها است که با ثابت نگه داشتن نسبت چرخش دو شفت، انتقال قدرت را به طور کامل انجام می‌ دهند.

کاربرد پولی تایمینگ

از مهم ‌ترین کاربرد‌ های این نوع از پولی‌ های تایمینگ، در موتور خودرو ها است که وظیفه انتقال حرکت چرخشی هماهنگ بین میل لنگ و میل ‌سوپاپ به وسیله تسمه تایم را دارند. در‌ واقع نام پولی های تایمینگ نیز از همین موضوع گرفته شده است. یکی از روش های جذب مشتری در بازار، فراهم کردن شرایط خرید راحت و آسان برای مشتریان است که اغلب و در مناسبت های مختلف، شرایط فروش ویژه، فروش اقساطی، فروش در جشنواره های تخفیف دار از جمله این موارد است.

در بازار خرید و فروش انواع مدل های جدید از پولی تایمینگ نیز، تولید کنندگان و فروشندگان این محصول با ایجاد شرایط فروش ویژه برای انواع پولی تایمینگ که شامل تخفیف بر روی پولی تایمینگ های مدل های مختلف است را فراهم می کنند که با بهترین قیمت و کد های تخفیف دار، اغلب قشرهای مختلف در یک جامعه از شرایط خرید و فروش ویژه برخوردار شوند و در نهایت پولی تایمینگ مورد نظر خود را در این فروش ویژه خریداری کنند.

اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه انواع مدل مختلف از پولی تایمینگ را دارید حتما از شرایط فروش ویژه آن مطلع شوید و در صورت نیاز، محصول مورد نظر خود را با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید.

جشنواره فروش انواع پولی

در جهان هر ساله با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، به روزترین وسیله ها برای راحتی و آسایش مصرف کنندگان تولید می شود که پولی تایمینگ از جمله این موارد است. در حال حاضر چندین نوع پولی تایمینگ موجود در بازار های ایران و جهان است که جزو بهترین های جهان است و پاسخ اینکه پولی تایمبنگ ارزان جهان کدام است را به خوبی جواب می دهد.

در حال حاضر به دلیل جدید بودن پولی تایمینگ، جشنواره فروش این محصول در سراسر کشور پر رونق است و تلاش بر این است که ارزان ترین پولی تایمینگ های تولید کشورهای مختلف را با ارزان ترین قیمت در معرض فروش مصرف کنندگان این محصول قرار دهند.

اغلب پولی تایمینگ های تولید ایران و همسایه که به صورت وارداتی داخل کشور می شوند در عین این که جزو بهترین و ارزان ترین پولی تایمینگ وارد شده محسوب می شوند. از قیمت خرید و فروش ارزان تری نیز برخوردار هستند. در واقع می توان گفت بهترین پولی تایمینگ های موجود در بازار ایران که در جشنواره فروش و با قیمت کمتری به فروش می رسند و به دست مشتریان این محصول می رسد.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا