پولی تایمینگ

پولی تایمینگ at5 ارزان قیمت

پولی تایمینگ at5

پولی تایمینگ at5 ارزان قیمت آماده بارگیری است. جهت خرید تریلی و عمده از انواع پولی تایمینگ با شماره تلفن های واحد فروش و پخش این محصول تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

پولی یا قرقره و یا در اصطلاح ساده «فولی»، چرخی است که بر روی یک محور یا شفت محرک و یا متحرک نصب شده و به کمک تسمه یا کابل، امکان انتقال توان و گشتاور را فراهم می سازد. از پولی تایمینگ برای تغییر جهت حرکت یا انتقال حرکت نیز استفاده می‌ شود. همچنین با استفاده از پولی‌ تایمینگ با اندازه‌ های مختلف، می ‌توان سرعت حرکت را افزایش یا کاهش داد.

پولی تایمینگ at5 ارزان قیمت دندانه‌ دار بوده و همانند زنجیر نسبت دور ثابتی را بین موتور و بار اعمالی ایجاد می ‌کنند. برای این نوع پولی تایمینگ at5 ارزان قیمت و جدید از تسمه ‌های دندانه ‌دار یا تسمه تایم استفاده می ‌شود. به دلیل بالا تر بودن بازدۀ پولی تایمینگ ارزان قیمت نسبت به پولی های ساده، برای انتقال توان مشابه، تسمه با پهنای کمتری لازم است.

علاوه بر این، به دلیل سرنخوردن پولی تایمینگ at5 ارزان بر روی پولی، میزان کشش و سفتی تسمه در فرایند رگلاژ تسمه تایم، به میزان تسمه‌ های معمولی در پولی ‌های ساده نبوده و این امر موجب کاهش فشار روی پولی‌ تایمینگ at5 ارزان قیمت می ‌شود.

مدل های جدید پولی تایمینگ

پولی‌های تایمینگ با توجه به گام به دو گروه میلیمتری و اینچی دسته ‌بندی شده که در آنها فاصله‌ بین دندانه ‌ها مضربی از میلی متر یا اینچ است. به عنوان مثال تسمه ۵M معرف تسمه تایمینگ با گام ۵ میلی متر است. ساده‌ ترین نوع پولی تایمینگ، یک رینگ شیار دار است که برای نگه داری تسمه استفاده می ‌شود. این شیار می تواندv شکل، نیم دایره ‌ای یا حتی یک سطح صاف باشد. که برای هر یک از این اَشکال، تسمۀ مناسب طراحی شده است.

قیمت مناسب و اقتصادی از محاسن این نوع پولی تایمینگ و تسمه متناظر با آن است. از سوی دیگر، سرخوردن تسمه در فشار یا دمای بالا از جمله معایب آن است. اگر این امر موجب کاهش ضریب انتقال قدرت می ‌شود. البته همین رخداد سرخوردن تسمه بر روی پولی، به عنوان یک پدیده مثبت و در نقش فیوز مکانیکی و یا کلاج در فرایند انتقال قدرت تلقی می گردد.

مزایای انواع مدل پولی تایمینگ

  • نیاز به روغن‌ کاری و گریس‌ کاری ندارد. آلودگی صوتی ایجاد شده بسیار کمتر از زنجیر و دنده است.
  •  بسیار سبک‌ تر از دنده و زنجیر بوده و باعث کاهش وزن کلی دستگاه می‌ شود. همچنین می‌ توان از جدید ترین مدل پولی‌ تایمینگ آلومینیومی برای وزن کمتر نیز استفاده کرد.
  •  به دلیل اینرسی و جرم کمتر شتاب ‌های بالاتر قابل حصول است.
  •  به دلیل جنس غیر فلزی تسمه، از پولی و تسمه می ‌توان در محیط‌ هایی که برای فلز مناسب نیست استفاده کرد. هم پولی و هم تسمه در انواع مختلفی تولید می ‌شوند. در نتیجه، آزادی عملی بیشتری برای طراحی در اختیار شما می ‌گذارند.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا