پولی تایمینگ

سفارش تولید پولی تایمینگ خاص

سفارش تولید پولی تایمینگ

سفارش تولید پولی تایمینگ خاص و ارزان قیمت در بزرگترین فروشگاه عرضه انواع تولیدات ایرانی آغاز شد. جهت خرید مستقیم می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

پولی‌ تایمینگ ها که در زبان ساده معمولا با نام فولی نیز شناخته می‌ شوند، نوعی قرقره به‌ شمار می‌ آیند که بر روی دو یا چند شفت یا محور نصب شده و حرکت چرخشی شفت محرک را توسط تسمه به شفت های متحرک منتقل می‌ کنند. پولی ها انواع بسیار مختلفی دارند.

پولی های تایمینگ یا دندانه‌ ای، از انواع بسیار پر کاربرد پولی ها هستند که وجه تمایز این نوع از پولی ها نسبت به سایر پولی ها، شکل دندانه ‌ای آنها است که با ثابت نگه داشتن نسبت چرخش دو شفت، انتقال قدرت را به طور کامل انجام می‌ دهند.

مجموعه های تولیدی بسیار و متعددی در تولید انواع مختلف از پولی تایمینگ و تسمه تایم ها مشغول به فعالیت هستند که اغلب جزو معروفترین یک نام معتبر در این صنعت و حوزه تولید هستند. تولید و ساخت انواع مدل های جدید و متنوع از پولی تایمینگ ها هستند که در گروه های تولیدی داخل کشور به دلیل پیشرفت روزافزون سبب شده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

برخی از گروه های تولیدی پولی تایمینگ های خاص مورد نیاز این صنعت، علاوه بر تولید روزمره خود، تولیداتی را به صورت سفارش تولید پولی تایمینگ خاص از مشتریان در تعداد نامحدود و محدود را نیز پذیرا هستند و نمونه های مختلف از انواع مدل های پولی تایمینگ خاص را به صورت سفارشی در کارخانه تولید کننده با گرفتن سفارش برای بازار مصرف تولید کرده و این گونه نیز خدماتی را به مشتریان این محصول خاص ارائه می دهند.

انواع پولی تایمینگ صنعتی

پولی تایمینگ های صنعتی که از نظر نوع دندانه‌ ها به سه نوع ذوزنقه‌ ای، دایره‌ ای، سری‌های و  از معروف‌ترین انواع پولی‌های تایمینگ های صنعتی هستند که در تصویر زیر برخی از آنها به تفکیک نوع داندانه هایشان مشخص شده‌ اند.

پولی‌ تایمینگ ها صنعتی‌ به دو شکل فلنج ‌دار و بدون فلنج و معمولا از جنس آلومینیم ساخته می‌ شوند. پولی تایمینگ ‌هایی صنعتی که دارای تعداد دندانه کمتر و ابعاد کوچک هستند، سطح تماس آنها با تسمه کمتر بوده و برای مهار تسمه، به طور فلنج دار ساخته می‌شوند تا اصطلاحا تسمه از روی پولی در‌نرود.

تمام تولید کنندگان در صنایع مختلف، محل و مرکزی را جهت تولید و ساخت انواع دستگاه های تولید شده خود دارند تا محصولات و دستگاه های تولید شده از نزدیک قابلیت بررسی داشته باشد و این حق را برای مشتریان خود قائل شده اند. انواع پولی تایمینگ های صنعتی، از چندین محصولات تولید شده ای است که برای خدمت و آسان کردن کار برای انسان ها تولید شده و در اختیار آنها قرار می گیرد.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا