پولی تایمینگ

فروش پولی تایمینگ m3

پولی تایمینگ m3

فروش پولی تایمینگ m3 و m5 و نمونه های دیگر در بازار بزرگ انواع فولی تایم ایران آغاز شد. این مرکز محصولات خود را به قیمت کف کارخانه و بدون واسطه عرضه می کند.

نوشته های مشابه

پولی تایمینگ m3 یک پولی تایمینگ دندانه دار با ۳ دندانه در بازار تجهیزات برق و الکترونیک و قطعات رباتیک بوده و از قطری برابر با ۱۵ میلیمتر بهره برده است. امکان بزرگ کردن شافت (سوراخ مرکز پولی) نیز در این محصول امکان پذیر است. از پولی ها برای انتقال قدرت از یک محور به محور دیگر استفاده می شود.

این پولی تایمینگ سنکرون آلومینیومی از نوعm3 که دارای گام اینچی و شکل دندانه ذوزنقه ای است، بوده و عرض آن ۱۰ میلیمتر است. پولی های تایمینگ بسیار بادوام و پرکاربرد بوده و نسبت سرعت در طراحی آن ها بسیار مهم است. جهت صرفه جویی در مصرف انرژی می توان از پولی های تایمینگ که موجب تغییر مسیر و افزایش نیروی اعمال شده به یک بار هستند، استفاده کرد.

قیمت مناسب و اقتصادی از محاسن انواع نوع پولی و تسمه متناظر با آن است. از سوی دیگر، سرخوردن تسمه در فشار یا دمای بالا از جمله معایب آن است. اگر این امر موجب کاهش ضریب انتقال قدرت می‌شود. البته همین رخداد سرخوردن تسمه بر روی پولی، به عنوان یک پدیده مثبت و در نقش فیوز مکانیکی و یا کلاج در فرایند انتقال قدرت تلقی می گردد.

مزایای انواع مدل پولی تایمینگ

  • نیاز به روغن‌ کاری و گریس‌ کاری ندارد. آلودگی صوتی ایجاد شده بسیار کمتر از زنجیر و دنده است.
  • بسیار سبک‌ تر از دنده و زنجیر بوده و باعث کاهش وزن کلی دستگاه می‌ شود. همچنین می‌ توان از جدیدترین مدل پولی‌ تایمینگ آلومینیومی برای وزن کمتر نیز استفاده کرد.
  • به دلیل اینرسی و جرم کمتر شتاب ‌های بالاتر قابل حصول است.
  • به دلیل جنس غیر فلزی تسمه، از پولی و تسمه می ‌توان در محیط‌ هایی که برای فلز مناسب نیست استفاده کرد.

بازار فروش مستقیم پولی تایمینگ

معمولا فروش انواع پولی تایمینگ در بازار های مختلف متفاوت است. همچنین تولید آنها در بازار خرید پولی تایمینگ که رونق داشته است. در هنگام خرید پولی تایمینگ اغلب خریدار به دنبال یک پولی تایمینگ است که انتظاراتی که دارد را برطرف کند و در کنار آن از کیفیت اغلی نیز برخوردار باشد. این ویژگی ذکر شده، ملاک اغلب خریداران هنگام خرید پولی تایمینگ هست.

یکی از بهترین بازار های عرضه و پخش مستقیم انواع پولی تایمینگ که در کشور ایران است که با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود و با بیش از ۲ دهه فعالیت در زمینه پخش و عرضه انواع پولی تایمینگ در ایران بهترین مرکز عرضه و پخس کننده مستقیم انواع پولی تایم است.

اگر شما هم قصد خرید و تهیه بهترین نمونه های پولی تایم خارجی در بهترین کیفیت و قیمت هستید حتما از انواع پولی تایم موجود از بازار و مرکز های عرضه و پخش مستقیم دیدن فرمایید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. بهترین مرکز عرضه و پخش کننده مستقیم بهترین و با کیفیت ترین پولی تایمینگ و بدون واسطه در حضور مشتری به همراه گارنتی طلایی این شرکت است.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا