پولی تایمینگ

فروشگاه پولی تایمینگ اسکویی

فروشگاه پولی تایمینگ

فروشگاه پولی تایمینگ اسکویی افتتاح شد. فروش و پخش مستقیم انواع پولی تایم اسکویی درجه یک ایرانی و خارجی با آخرین قیمت کارخانه در این مرکز آغاز شد.

نوشته های مشابه

فروشگاه پولی تایمینگ اسکویی در راستای توسعه اقتصادی و نیا به اهداف، در جهت دستیابی به اقتصاد فراگیر داخلی برای دسترسی و تامین انواع قطعات و بلبرینگ ها و پولی تایمبنگ اقدام کند. پولی تایمینگ اسکویی از سال ۱۳۷۴ اقدام به فعالیت کرده است و به صورت انحصاری در زمینه تولید و توزیع انواع پولی تایمینگ مشغول به فعالیت و تولید بوده است.

از مهم‌ترین کاربرد‌های این نوع از پولی‌های تایمینگ اسکویی، در موتور خودرو ها است که وظیفه انتقال حرکت چرخشی هماهنگ بین میل‌لنگ و میل‌سوپاپ به وسیله تسمه تایم را دارند. در‌واقع نام پولی های تایمینگ اسکویی نیز از همین موضوع گرفته شده است.

از مشخصه‌های تعیین کننده در پولی‌های تایمینگ اسکویی، تعداد دندانه، قطر خارجی و قطر داخلی آنها است. قطر داخلی پولی‌ تایمینگ اسکویی با توجه به شفت مورد نظر انتخاب می‌شود و باید کاملا با هم متناسب باشند تا پولی تایمینگ اسکویی دچار انحراف از مرکز و یا به اصطلاح دچار لنگی نشود.

قطر خارجی پولی تایمینگ اسکویی نیز از پارامتر های بسیار مهم در انتخاب آن ها به شمار می‌آید که در واقع تعیین کننده نسبت چرخش بین دو شفت است و با تعداد دندانه‌ها نسبت مستقیم دارد. از دیگر مشخصه‌های بسیار مهم در پولی‌های تایمینگ اسکویی، اندازه گام دندانه های آنهاست. فاصله یک نقطه روی یکی از دندانه‌های پولی تا نقطه متناظر آن در دندانه‌ی بعدی تعیین کننده گام پولی تایمینگ است که باید توجه شود تا با اندازه گام تسمه مورد نظر برابر هستند.

پخش انواع پولی تایمینگ

پولی‌های تایمینگ از نظر نوع دندانه‌ها به سه نوع ذوزنقه‌ای، دایره‌ای و دایره‌ای بهینه‌سازی شده تقسیم بندی می‌شوند. سری‌های GT2 ،HTD M ،H ،T ،AT ،L ،XL و MXL و همچنین پولی تایمینگ مدل M10 نیز از معروف‌ترین انواع پولی‌های تایمینگ هستند که در تصویر زیر برخی از آنها به تفکیک نوع دندانه هایشان مشخص شده‌اند.

پولی‌های تایمینگ به دو شکل فلنج‌دار و بدون فلنج و معمولا از جنس آلومینیم ساخته می‌شوند. پولی‌هایی که دارای تعداد دندانه کمتر و ابعاد کوچک هستند، سطح تماس آنها با تسمه کمتر بوده و برای مهار تسمه، به طور فلنج دار ساخته می‌شوند تا اصطلاحا تسمه از روی پولی در‌نرود.

تولید کنندگان انواع پولی تایمینگ برای سهولت دسترسی به انواع پولی تایمینگ در انواع مختلف تولید و در مراکز عرضه و پخش که تاسیس شده است در اختیار مصرف کنندگان این محصولات قرار می دهند تا نیاز بازار و مشتریان را تأمین کنند و سود حاصل از فروش و پخش به دست صاحبان اصلی، یعنی تولید کنندگان انواع پولی تایمینگ برسد. با توجه به اینکه انواع پولی تایمینگ، بسته به نوع کاربرد و عملکرد دارای انواع مختلفی است، در نتیجه انواع پولی تایمینگ قیمت نیز مراکز پخش متفاوت است.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا