پولی تایمینگ

صادرات پولی تایمینگ با حجم بالا

صادرات پولی تایمینگ

صادرات پولی تایمینگ با حجم بالا برای کشورهای مقصد حوزه خلیج فارس آغاز شد. فروش و پخش انواع پولی ایرانی و خارجی در بزرگترین مرکز کشور راه اندازی شد.

نوشته های مشابه

در ابتدا توضیح مختصر در مورد اینکه پولی تایمینگ چیست برای شما بیان می کنیم. در واقع پولی تایمینگ، دو قطعه صنعتی جایگزین دنده زنجیر و زنجیر شده اند و مزایا و امکانات فنی وسیعی در انتقال قدرت و جابجایی ایجاد نموده اند. تقریبا بی صدا کار می کند ، احتیاج به روغنکاری ندارد،در ابعاد بزرگ و کوچک قابل ساخت است ، مقدار قدرت انتقال یافته از مقادیر پا یین تا مقادیر بالا را در بر می گیرد.

عموما پولی تایمینگ قطعه ایست فلزی و مقطعی از استوانه که روی سطح دوار آن ، دنده به شکل مقابل تسمه تایم ایجاد شده است. با چرخش پولی تایم حول یک محور دنده های پولی، دنده های تسمه تایم را به جلو و یا عقب می راند. دنده های ایجاد شده بر روی پولی تایم در فواصل یکسان و یکنواختی تکرار می شوند که فاصله بین دو دنده پی در پی را گام آن پولی تایم می نامند . همچنین درمورد تسمه تایم صادق است و به آن گام تسمه تایم اطلاق می شود.

جنس پولی تایمینگ

جنس پولی تایمینگ صادراتی متنوع است چنانکه چدن، فولاد، آلومینیوم و گاهی پلی آمید در ساخت آن بکار می رود. جنس تسمه تایم از مواد پلیمری مشتق می شود و با پیشرفت علم مواد دایما در حال دگرگونی و بهبود است. تسمه تایم را بعرض ۳ میلیمتر تا۲۰۰ میلیمتر و بصورت حلقه بسته و یا بصورت توپی تولید می کنند . تسمه های حلقه ای را می توان بعرض مورد نیاز برش داد . تسمه های توپی را در طول مورد نظر بریده و بروشهای متفاوتی دو سر تسمه را به هم وصل می نمایند.

نحوه حرکت و عملکرد پولی تایمینگ صادراتی بصورت دوار و خطی رفت و برگشت انجام می شود. دو روش عمومی برای تولید پولی تایمینگ صادراتی وجود دارد، رولینگ و ماشینکاری دوار که در ابعاد کوچک بصورت برشی از یک استوانه تولید می شود و با بالا رفتن قطر بروش ریختگری و بشکل صلیبی تولید می گردد. برای اینکه تسمه تایم از روی پولی تایم خارج نشود در دو طرف پولی تایم واشر هایی قرار می دهند تا اینکه تسمه از روی آن فرار نکند. در مقابل هر پولی تایم ، پولی تایم دومی قرار می گیرد و لا اقل یکی از آنها باید واشر راهنما داشته باشند.

در واقع صادرات نوعی از تجارت و ارز آوری به کشور است که از سمت تولید کنندگان بزرگ کشور آغاز می شود و در میزان و حجم بالا، محصول تولید شده خود را به کشورهای مقصد صادر می‌ کنند.

آغاز صادرات پولی تایمینگ ایرانی

خرید عمده و صادراتی انواع مختلف پولی تایمینگ ایرانی که از نظر میزان فروش هم برای خریدار و هم برای فروشنده مقرون به صرفه است. زیرا فروشنده می تواند با فروش عمده و صادراتی انواع پولی تایمینگ های ایرانی تولید داخل که که جزو محصولات یدکی و‌ فنی تولید داخل هستند و تولید کننده می تواند انواع مختلف از پولی‌ تایمینگ های ابرانی را تولید و با سفارش خرید عمده، مستقیم و صادراتی از کارخانجات تولید کننده، برای مشتریان این شرایط ویژه و استثنایی را فراهم نماید و آغاز صادرات این محصول ایرانی به اقصی نقاط جهان امکان پذیر است.

اگر چنانچه قصد تهیه انواع مختلف از پولی تایمینگ ها صادراتی ایرانی در میزان بالا را دارید حتما از گزینه خرید به صورت عمده و صادراتی را در لیست انتخاب های خود قرار دهید تا محصول با کیفیت را با قیمت مناسب نری خریداری نمایید.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا