پولی تایمینگ

بازار فروش پولی تایمینگ اسکویی

بازار پولی تایمینگ

بازار فروش پولی تایمینگ اسکویی به عنوان بزرگترین بازار پخش و خرید و فروش انواع پولی تایمینگ یا به اصطلاح عامیانه فولی تایمینگ در ایران شناخته می شود.

نوشته های مشابه

فروشگاه پولی تایمینگ اسکویی درجه یک در راستای توسعه اقتصادی و میل به اهداف، در جهت دستیابی به اقتصاد فراگیر داخلی برای دسترسی و تامین انواع قطعات و بلبرینگ ها و پولی تایمینگ درجه یک اقدام کند. پولی تایمینگ اسکویی درجه یک از سال ۱۳۷۴ اقدام به فعالیت کرده است و به صورت انحصاری در زمینه تولید و توزیع انواع پولی تایمینگ مشغول به فعالیت و تولید بوده است.

کاربرد ‌انواع پولی‌ تایمینگ اسکویی

از مهم‌ترین کاربرد‌های این نوع از پولی‌های تایمینگ اسکویی درجه یک، در موتور خودرو ها است که وظیفه انتقال حرکت چرخشی هماهنگ بین میل‌لنگ و میل‌سوپاپ به وسیله تسمه تایم را دارند. در‌واقع نام پولی های تایمینگ اسکویی درجه یک نیز از همین موضوع گرفته شده است.

از مشخصه‌های تعیین کننده در پولی‌های تایمینگ اسکویی درجه یک، تعداد دندانه، قطر خارجی و قطر داخلی آنها است. قطر داخلی پولی‌ تایمینگ اسکویی درجه یک با توجه به شفت مورد نظر انتخاب می‌شود و باید کاملا با هم متناسب باشند تا پولی تایمینگ اسکویی درجه یک دچار انحراف از مرکز و یا به اصطلاح دچار لنگی نشود.

قطر خارجی پولی تایمینگ اسکویی درجه یک نیز از پارامتر های بسیار مهم در انتخاب آن ها به شمار می‌آید که در واقع تعیین کننده نسبت چرخش بین دو شفت است و با تعداد دندانه‌ها نسبت مستقیم دارد. از دیگر مشخصه‌های بسیار مهم در پولی‌های تایمینگ اسکویی درجه یک، اندازه گام دندانه های آنهاست. فاصله یک نقطه روی یکی از دندانه‌های پولی تا نقطه متناظر آن در دندانه‌ی بعدی تعیین کننده گام پولی تایمینگ است که باید توجه شود تا با اندازه گام تسمه مورد نظر برابر هستند.

بازار آنلاین عرضه پولی تایم

یکی از بهترین بازار های آنلاین عرضه و پخش انواع پولی تایمینگ که در کشور ایران است که با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود و با بیش از ۲ دهه فعالیت در زمینه پخش و عرضه آنلاین انواع پولی تایمینگ در ایران بهترین مرکز عرضه و پخس کننده انواع پولی تایم است.

اگر شما هم قصد خرید و تهیه بهترین نمونه های پولی تایم خارجی در بهترین کیفیت و قیمت هستید حتما از انواع پولی تایم موجود از بازار آنلاین و مرکز های عرضه و پخش دیدن فرمایید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. بهترین مرکز عرضه و پخش کننده بهترین و با کیفیت ترین پولی تایمینگ و بدون واسطه در حضور مشتری به همراه گارنتی طلایی این شرکت است.

مراکز مختلف که از سال های ۸۰ الی ۸۵ فعالیت خود را در زمینه واردات و فروش و پخش انواع پولی تایم بصورت رسمی آغاز کرد و توانست یکی از بهترین بازار های فعال در عرصه پخش انواع دستگاه پولی تایمبنگ شود. بهترین و بزرگترین بازار آنلاین و مرکز فروش و عرضه انواع پولی تایمینگ که در بین بیش از ۱۰ شرکت فعال در این عرصه است و تمامی محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا