پولی تایمینگ

پولی و تسمه تایمینگ ایرانی

تسمه تایمینگ

پولی و تسمه تایمینگ ایرانی با کیفیت بسیار بالا و قیمت تمام شده غیر قابل مقایسه با نمونه های خارجی آماده بارگیری برای فروشگاه های ایرانی است.

نوشته های مشابه

محرکهای پولی و تسمه تایمینگ ایرانی مانند زنجیر و چرخ دنده عمل می کنند. برخلاف تسمه های وی شکل، دندانه های پولی و تسمه تایمینگ ایرانی درگیری مناسبی با شیارهای چرخ دنده ایجاد می کنند.

پولی و تسمه تایمینگ ایرانی مزایای بسیاری نسبت به محرک دنده زنجیر دارد. محرک های پولی و تسمه تایمینگ ایرانی بدون مشکلاتی از قبیل: سر و صدای زیاد، خوردگی، روغنکاری، تماس آهن با آهن و فشار و کشش بیش ازحد در ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل آنکه پولی تایمینگ های ایرانی استاندارد صنعتی ایجاد آلودگی نمی کنند، در صنایع حساس به آلودگی مانند صنایع غذایی بسیار پر کاربرد می باشند. سیستم چرخ دنده دارای مشکلاتی چون وزن زیاد، سر و صدای فراوان، روغنکاری و هزینه گزاف نگهداری است، به دلیل معایب مذکور سیستم چرخ دنده در ماشین آلات جای خود را به تسمه تایمینگ صنعتی داده است.

مزایای پولی و تسمه تایمینگ ایرانی

  • نیاز به روغنکاری یا گریسکاری ندارد، لذا خشک و تمیز کار کرده و نگهداری آن راحت تر است.
  • بسیار سبک تر از دنده و زنجیر بوده، لذا در کاربردهایی که تعداد استارت و استاپ در یک دقیقه زیاد است (حدودا  ۲۰۰ ضرب در دقیقه) جریان کمتری از موتور کشیده شده و فشار کمتری به موتور وارد می شود.
  • وزن کلی دستگاه سبکتر می شود. حتی در برخی کاربردها برای کاهش بیشتر وزن، میتوان از پولی های با جنس آلمینیوم بهره برد.
  • بدلیل کمتر بودن اینرسی آن نسبت به دنده و زنجیر، شتاب های تندتر و دینامیک فرزتر قابل حصول است.
  • صدا و آلودگی صوتی ایجاد شده حین کار بسیار کمتر از دنده و زنجیر است.
  • بدلیل ریزتر بودن گام دندانه ها نسبت به دنده و زنجیر، ایجاد نسبتهای مختلف بین دو پولی عملی تر است.
  • با توجه به جنس پولی و تسمه، که غیرفلزی است کار در محیط هایی که برای فلز خوردگی ایجاد می کند بدون مشکل است.
  • پولی تسمه تایمینگ در پهنا های مختلف یافت می شود، لذا برای انتخاب اجزا هنگام طراحی سیستم انعطاف بیشتری وجود دارد.

خرید مستقیم از کارخانه پولی تایمینگ

کارخانه های متعددی در تولید انواع پولی تایمینگ و تسمه تایم با استانداردهای جهانی مشغول به فعالیت هستند که اغلب جزو معروفترین یک نام معتبر در صنعت تولید پولی تایمینگ هستند. تولید و ساخت انواع پولی تایمینگ با کیفیت و استاندارد در کارخانه های داخل کشور به دلیل پیشرفت روزافزون سبب شده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

برخی از کارخانه‌ های تولید کننده انواع پولی تایمینگ با کیفیت و استاندارد علاوه بر فروش روزمره خود در نمایندگی و مراکز فروش، تولیدات خود را به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسانند که مشتریان این نوع فروش مستقیم از کارخانه، نامحدود هستند و انواع پولی تایم با کیفیت متعددی را در کارخانه تولید کننده با گرفتن سفارش برای بازار مصرف تولید کرده و این گونه نیز خدماتی را به مشتریان این محصول خاص ارائه می دهند.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا