پولی تایمینگ

پولی تایمینگ پلاستیکی خوب است؟

پولی تایمینگ پلاستیکی

پولی تایمینگ پلاستیکی خوب است؟ موارد مصرفی برای انواع پولی تایمینگ های تولید شده از جنس پلاستیک چیست؟ قیمت پولی تایم پلاستیکی چند است؟

پولی های تایمینگ پلاستیکی، از انواع بسیار پر کاربرد پولی تایمینگ ها هستند. وجه تمایز این نوع از پولی تایمینگ های پلاستیکی با انواع فلزی نسبت به سایر پولی ها، شکل دندانه ‌ای آنها است که با ثابت نگه داشتن نسبت چرخش دو شفت، انتقال قدرت را به طور کامل انجام می‌دهند.

از مهم‌ترین کاربرد‌ های این نوع از پولی ‌های تایمینگ پلاستیکی، در موتور خودرو ها است که وظیفه انتقال حرکت چرخشی هماهنگ بین میل ‌لنگ و میل‌ سوپاپ به وسیله تسمه تایم را دارند. در‌واقع نام پولی های تایمینگ پلاستیکی نیز از همین موضوع گرفته شده است.

از مشخصه ‌های تعیین کننده در پولی‌های تایمینگ پلاستیکی، تعداد دندانه، قطر خارجی و قطر داخلی آنها است. قطر داخلی پولی تایمینگ با توجه به شفت مورد نظر انتخاب می ‌شود و باید کاملا با هم متناسب باشند تا پولی دچار انحراف از مرکز و یا به اصطلاح دچار لنگی نشود. قطر خارجی پولی نیز از پارامتر های بسیار مهم در انتخاب آن ها به شمار می ‌آید که در واقع تعیین کننده نسبت چرخش بین دو شفت است و با تعداد دندانه ‌ها نسبت مستقیم دارد. از دیگر مشخصه‌ های بسیار مهم در پولی‌ های تایمینگ، اندازه گام دندانه های آنهاست. فاصله یک نقطه روی یکی از دندانه‌ های پولی تا نقطه متناظر آن در دندانه‌ بعدی تعیین کننده گام پولی تایمینگ پلاستیکی است که باید توجه شود تا با اندازه گام تسمه مورد نظر برابر هستند.

تولید کننده انواع پولی تایمینگ پلاستیکی

رسالت شرکت تهیه و توریع قطعات تیکا موتور، توانمندسازی و ایجاد هم افزایی بین واحدهای تولیدی و خدماتی در جهت تحقق کیفیت، تحویل به موقع و قیمت رقابتی لوازم یدکی برای حضور در بازارهای جهانی است.

بررسی نحوه مصرف قطعات و بررسی بازخوردهای آن در جهت ارتقاء کیفیت پیدا کردن بهترین استراتژی های توسعه خدمات دهی به مصرف کننده گان انواع پولی تایمینگ به صورت اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت تولیدی قطعات تیکا موتور، توانسته خواسته های صنعتگران را در بازارهای خدمات پس از فروش با تحویل به موقع، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب برآورده سازد. هم اینک این شرکت یکی از بزرگ ترین مجموعه های خصوصی تولیدکننده قطعه پولی تایمینگ در ایران است.

شرکت پولی تایمینگ تیکا

شرکت تولیدی تیکا موتور به عنوان عضوی از جامعه ایران است که همواره سعی داشته نقش بسیار ارزنده ای را در خدمات دهی مطلوب به مشتریان گرامی ایفا کند و افتخار دارد که در راستای خدمت به مردم، به عنوان یک مجموعه خدمت گذار، اصل احترام به حقوق مردم و پاسخ گویی در قبال خدمات را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

شرکت بازرگانی تام باهر وارد کننده و عرضه کننده انواع قطعات همچنین تامین کننده قطعات صنعتی و ابزار آلات اتوماسیون صنعتی می باشد با دارا بودن گروه مهندسی حرفه ای شما تهیه محصولات مورد نیاز یاری می کند.

شرکت بازرگانی تام باهر با سابقه در خشان و طولانی در فروش و ارایه محصولات با کیفیت و با داشتن دانش فنی مهندسان اقدام به تهیه و فروش بهترین قطعات و لوازم و همکاری با بهترین برند های شناخته شده در دنیا است. علاوه بر محصولات لوازم سی ان سی محصولی جدید به نام پولی تایمینگ پلاستیکی به لیست محصولات خود اضافه نموده است که برند پولی تایمینگ پلاستیکی باهر است.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا