پولی تایمینگ

پولی تایمینگ M14 از کجا بخریم؟

پولی تایمینگ M14

پولی تایمینگ M14 از کجا بخریم؟ قیمت روز انواع پولی تایمینگ M5 و M10 و M14 اعلام شد. جهت ثبت سفارش تولید و خرید مستقیم از کارخانه تولیدی تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

قبل از هر چیز شما باید قبل از خرید باید دقت کنید که چه نوع از وسیله پولی تایمینگ مورد نیاز شما است. این بستگی به نیاز شما دارد که شما از بهتر می دانید چه نوع تسمه تایم را باید تهیه کنید. تا بتوانید بر اساس نوع کارآیی مورد نظر خود، پولی تایمینگ مورد نیاز را تهیه کنید.

پس از انتخاب پولی تایمینگ مورد نظر، سوال این است که آن را از کجا تهیه و بخریم؟ در این مقاله سوال اصلی این است که پولی تایمینگ m14 را از کجا بخریم؟ باید به چند نکته کوچک اشاره بکتیم که در هنگام خرید پولی تایمینگ m14، از بهترین تکنولوژی و قوی ترین قدرت استفاده لازم را ببرید. اگر از لحاظ مالی در شرایطی نیستید که بهترین مارک را جایگزین تسمه تایم سابق و پیشرفته خریداری کنید، بهتر است جایگزین سطح پایینی برای آن انتخاب نکنید.

نمایندگی پولی تایمینگ

اگر بخواهید پولی تایمینگ m14 را خریداری کنید باید به فاکتور های بسیاری توجه داشته باشید، شاید مهم ترین نکته هنگام خرید پولی تایمینگ m14، این باشد که از یک نمایندگی رسمی فروش که جنس اصل و با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهید و شما نیز از رسمیت آن نمایندگی اطمینان دارید، خرید خود را انجام دهید. و همچنین از لحاظ سابقه کاری و خوش نام بودن آن نمایندگی فروش، مطمئن باشید.

در هنگام خرید پولی‌ تایمینگ m14 باید توجه داشته باشید که حتما قطعات پولی تایمینگ m14 تست شود. بسیاری از فروشندگان به بهانه اینکه دستگاه داخل پک است از تست پولی تایمینگ m14 فرار می کنند. حتما در هنگام خرید خودتان پولی تایمینگM14 مورد نظر را تست کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

پس از اطمینان از اصالت و سالم بودن پولی تایمینگ m14 حتما به این نکته توجه کنید شرکتی که پولی تایمینگ m14 را از آن خرید می کنید حتما دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که پس از خرید نیاز به آموزش داشتید، بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید.

فروش انواع مدل پولی تایمینگ

پولی‌های تایمینگ با توجه به گام، به دو گروه میلیمتری و اینچی دسته‌بندی شده که در آنها فاصله‌ی بین دندانه‌ها مضربی از میلیمتر یا اینچ است. به عنوان مثال تسمه ۵M معرف تسمه تایمینگ با گام ۵ میلی متر است.

ساده‌ترین نوع پولی، یک رینگ شیاردار است که برای نگهداری تسمه استفاده می‌شود. این شیار می تواند v شکل، نیم دایره‌ای یا حتی یک سطح صاف باشد. که برای هر یک از این اَشکال، تسمۀ مناسب طراحی شده است.

قیمت مناسب و اقتصادی از محاسن این نوع پولی و تسمه متناظر با آن است. از سوی دیگر، سرخوردن تسمه در فشار یا دمای بالا از جمله معایب آن است. اگر این امر موجب کاهش ضریب انتقال قدرت می‌شود. البته همین رخداد سرخوردن تسمه بر روی پولی، به عنوان یک پدیده مثبت و در نقش فیوز مکانیکی و یا کلاج در فرایند انتقال قدرت تلقی می گردد.

مزایای انواع مدل پولی تایمینگ

  • نیاز به روغن‌ کاری و گریس‌ کاری ندارد. آلودگی صوتی ایجاد شده بسیار کمتر از زنجیر و دنده است.
  •  بسیار سبک‌ تر از دنده و زنجیر بوده و باعث کاهش وزن کلی دستگاه می‌ شود. همچنین می‌ توان از جدیدترین مدل پولی‌ تایمینگ آلومینیومی برای وزن کمتر نیز استفاده کرد.
  •  به دلیل اینرسی و جرم کمتر شتاب ‌های بالاتر قابل حصول است.
  •  به دلیل جنس غیر فلزی تسمه، از پولی و تسمه می ‌توان در محیط‌ هایی که برای فلز مناسب نیست استفاده کرد.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا