پولی تایمینگ

پولی تایمینگ مدل gt2

پولی تایمینگ gt2

پولی تایمینگ مدل gt2 از نمونه های پر فروش در بازار پولی تایمینگ ایران است. قیمت و کیفیت بینظیر نمونه ایرانی این محصول باعث افزایش خرید از آن شده است.

نوشته های مشابه

پولی هرزگرد GT2 در مدل های بدون دندانه و دندانه دار با سایز شفت های ۳ و ۵ موجود است. این محصول از جنس آلومینیوم آلیاژی می باشد. پولی های Gates Tooth که به اختصار GT2 گفته می شود. از سری تسمه هایی با گام میلیمتری و دارای دندانه های نیم دایره هستند، که نیاز به روغن کاری ندارند به همین دلیل به صورت خشک کار کرده و نگهداری آنها نیز راحت تر است.

پولی و تسمه تایم، در واقع جایگزینی برای دنده زنجیر و زنجیر است که مزایای فنی زیادی در انتقال قدرت فراهم کرده اند. پولی تایمینگ مدل جدید که یک قطعه فلزی استوانه ای شکل است که روی سطح خود دندانه هایی دارد و با چرخش پولی دور یک محور دندانه های پولی دندانه های تسمه تایمینگ را به جلو میبرد و باعث حرکت تسمه می شود.

عملکرد پولی و تسمه تایمینگ

این محصول تسمه تایمینگ GT2 است که به صورت باز و متری عرضه می گردد. تسمه تایمینگ GT2 از جمله تسمه های استاندارد متریک با دنده های گرد است که کمترین میزان لقی را دارند. دندانه های نیم دایره این تسمه ها باعث می شود، دقت حرکت تسمه و پولی بسیار بالا باشد.به دلیل الیاف و ساختار داخلی این تسمه ها، گشتاور و نیروی قابل انتقال بوسیله آن ها نسبتا بالا است. تصویر زیر نوع و ابعاد دندانه های تسمه GT2 را نشان می دهد.

پولی ۲۰ دندانه دوبل مدل GT2 یکی از قطعاتی مورد استفاده در سیستم های حرکت خطی است که دارای دندانه های نیم دایره ای شکل است. این ویژگی باعث می شود تا دندانه های تسمه تایم بطور یکنواخت و دقیق بر روی دندانه های پولی جای بگیرد و باعث شود تا در هنگام تعویض جهت حرکت پولی، تسمه تایم جای لقی روی دندانه ها نداشته باشد. این نوع پولی دارای بیست دندانه است و مخصوص شفت های سایز ۸ میلیمتر است. از این نوع پولی ها جهت به حرکت در سیستم حرکتی بطور همزمان استفاده می شود.

هر چه تعداد دندانه های پولی ها بیشتر باشد دقت چاپ بالاتر خواهد بود. جنس پولی ها از آلومینیوم آلیاژی است که برای انتقال قدرت از یک محور به محور دیگر مناسب است و امکان بزرگ کردن سوراخ مرکز نیز وجود دارد.

سفارش تولید پولی تایمینگ

کارخانه های متعددی در تولید انواع پولی تایمینگ با کیفیت مشغول به فعالیت هستند که اغلب جزو معروفترین یک نام معتبر در صنعت تولید پولی تایمینگ با کیفیت هستند. تولید و ساخت انواع پولی تایمینگ با کیفیت در کارخانه های داخل کشور به دلیل پیشرفت روزافزون سبب شده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

برخی از کارخانه‌ های تولید کننده انواع پولی تایمینگ با کیفیت علاوه بر تولید روزمره خود، تولیداتی را به صورت سفارش از مشتریان در تعداد نامحدود و محدود را نیز پذیرا هستند و انواع پولی تایمینگ با کیفیت متعددی را در کارخانه تولید کننده با گرفتن سفارش برای بازار مصرف تولید کرده و این گونه نیز خدماتی را به مشتریان این محصول خاص ارائه می دهند.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا