پولی تایمینگ

لیست شرکت های تولید کننده پولی تایمینگ

لیست شرکت های پولی تایمینگ

لیست شرکت های تولید کننده پولی تایمینگ ایرانی و موفق بازار کدام هاست؟ جهت خرید محصولات هر کدام از کارخانه ها با قیمت مناسب چه باید کرد؟

نوشته های مشابه

شرکت پولی تایمینگ دوار

شرکت دوار به عنوان یکی از مجموعه های پر دغدغه و موفق در صنعت پولی تایمینگ ایران در رتبه بسیار خوبی از موفق ترین های کشوری قرار گرفته است. این مجموعه در لیست تولیداتش از جنس آلومینیوم ۷۰۷۵ با عملیات حرارتی T6، انواع فولادها از جمله CK، چدن GG25 با سختی ۱۶۰ برینل، چدن نشکن GGG50 و در بعضی موارد خاص پلی آمید استفاده می کند.

همچنین نمونه تولیدات این شرکت عبارتند از مدلهای:T2.5 , T5 , T10 , T20 , AT5 , AT10 , MXL , XL , L , H , XH , HTD3 , HTD5 , HTD8 , HTD14 , HTD14S و با تعداد دندانه ۱۰ الی ۲۱۶ تولید می شود و بالای ۲۱۶ دندانه سفارشی می باشد.

شرکت تیکا موتور

شرکت تولیدی تیکا موتور به عنوان عضوی از جامعه ایران است که همواره سعی داشته نقش بسیار ارزنده ای را در خدمات دهی مطلوب به مشتریان گرامی ایفا کند و افتخار دارد که در راستای خدمت به مردم، به عنوان یک مجموعه خدمت گذار، اصل احترام به حقوق مردم و پاسخ گویی در قبال خدمات را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

رسالت شرکت تهیه و توریع قطعات تیکا موتور، توانمندسازی و ایجاد هم افزایی بین واحدهای تولیدی و خدماتی در جهت تحقق کیفیت، تحویل به موقع و قیمت رقابتی لوازم یدکی برای حضور در بازارهای جهانی است.

بررسی نحوه مصرف قطعات و بررسی بازخوردهای آن در جهت ارتقاء کیفیت پیدا کردن بهترین استراتژی های توسعه خدمات دهی به مصرف کننده گان انواع پولی تایمینگ به صورت اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت تولیدی قطعات تیکا موتور، توانسته خواسته های صنعتگران را در بازارهای خدمات پس از فروش با تحویل به موقع، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب برآورده سازد. هم اینک این شرکت یکی از بزرگ ترین مجموعه های خصوصی تولیدکننده قطعه پولی تایمینگ در ایران است.

شرکت تام باهر

شرکت بازرگانی تام باهر وارد کننده و عرضه کننده انواع قطعات همچنین تامین کننده قطعات صنعتی و ابزار آلات اتوماسیون صنعتی می باشد با دارا بودن گروه مهندسی حرفه ای شما تهیه محصولات مورد نیاز یاری می کند.

شرکت بازرگانی تام باهر با سابقه در خشان و طولانی در فروش و ارایه محصولات با کیفیت و با داشتن دانش فنی مهندسان اقدام به تهیه و فروش بهترین قطعات و لوازم و همکاری با بهترین برند های شناخته شده در دنیا است.

علاوه بر محصولات لوازم سی ان سی محصولی جدید به نام پولی تایم به لیست محصولات خود اضافه نموده است که برند پولی تایم باهر است. با توجه به کاتالوگ موجود در سایت های شرکت تام باهر می توان از کاتالوگ پولی تایم هم دیدن کرد.

ارزانترین محصولات ایرانی

اغلب پولی تایمینگ های تولید کشورهای دیگر که به صورت وارداتی داخل کشور می شوند در عین این که جزو بهترین و ارزانترین پولی تایمینگ وارد شده محسوب می شوند از قیمت خرید و فروش ارزان تری نیز برخوردار هستند. در واقع می توان گفت بهترین پولی تایمینگ های موجود در بازار ایران که با ارزان ترین قیمت به فروش می رسند و به دست مشتریان این محصول می رسد.

معمولا فروش انواع پولی تایمینگ در بازار های مختلف متفاوت است. همچنین تولید آنها در بازار خرید پولی تایمینگ ارزان که رونق داشته است.

در هنگام خرید پولی تایمینگ ارزان اغلب خریدار به دنبال یک پولی تایمینگ است که انتظاراتی که دارد را برطرف کند و در کنار آن از قیمت ارزان نیز برخوردار باشد. این ویژگی ذکر شده، ملاک اغلب خریداران هنگام خرید پولی تایمینگ ارزان هست.

ارتباط با واحد فروش:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا